22 Ağustos 2013 Perşembe

Ali İsmail Korkmaz, kalbim acıyor

  Adamlar sokakta seni kıstırıyordu. Hevesle, hınçla, aç köpekler gibi üzerine koşuyordu. Bir duvarın dibine çöktün, üzerine tekmeler, yumruklar yağmaya başladı.

  Nefesim kesildi. Bakamadım. Hemen durdurdum. Çok özür dilerim kardeşim (Abdullah gibi, Ethem gibi sen de kardeşimsin benim) sen o tekmeleri yemeye devam ettin, öldüğünü hissederek, o kuytu sokakta tanımadığın ayakların altında ezilerek hayatını yitirmeye devam ettin. ve ben gözlerimi açık tutup, bunu zihnime kazımaya bile güç bulamadım kendimde. senin o kuytu sokakta ölmeye cesaretin vardı, benim gözlerimi açık tutmaya bile halim kalmadı beş saniyede. kalbim ezildi, canım yandı. annen görmesin, baban görmesin, abin görmesin o görüntüleri, nolur ellerine geçmesin bir yerlerden. kaç ömürlük acı çektiler, kaç kez öldüler zaten hazirandan beri. bir de bunu görmesinler.

  Canım çok acıyor. Yaşadığım utancın haddi hesabı yok. Seni hiç unutmayacağım. (Abdullah gibi, Ethem gibi, Mehmet gibi, Medeni gibi) ölümsüz oldunuz siz. Bizim kuşağın kahraman çocukları oldunuz. ''Unutursak kalbimiz kurusun.''

4 yorum:

  1. ali'nin ağbisi sanırım(alimivurdular adıyla)twitterda aliyle ilgili şeyler paylaşıyordu tıpkı ethem'in ağbisi gibi. bir süre sonra onların eski fotoğraflarına bakarken ağlamaya başladığımı, dişlerimi sıktığımı farkettim. kardeşim, diyorsun ya, kardeşinin yaşadığı acıyı içimde hissettim. o adam çıkıp da "üç beş kişi öldü dünyayı birbirine kattınız" derken duyduğu yıkıntıyı duydum içimde. aynı çaresizlik içinde ben de bakamıyorum eylül, ben de cesaret edemiyorum..

    YanıtlaSil
  2. bunu yazdıktan yarım saat sonra falan twitter'da gördüm, abisi Gürkan Korkmaz yayınlamış videoyu, annesi görmemiş. tokat gibi iniyor hepimize, onların hayatına olanlar. kafanın arkasına itsen itemiyorsun, düşüneyim bir şey yapayım desen yapamıyorsun. bütün dualarım ve kalbim o aileyle.

    YanıtlaSil
  3. :( birinin ölüm anına canlı şahitlik etmek güçtür eylül!vicdanı olan her kişi gözünü açıp izleyemedi o görüntüleri.güzel post eline yüreğüne sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlesek de, izleyememiş olsak da, utanç ve keder içindeyiz. teşekkür ederim içten yorumun için.

      Sil