19 Ağustos 2013 Pazartesi

happiness is a warm gun mama

''ya benim mutlu olmam lazım. çok acil, bak durum cidden ciddi. (sahiden sahi de diyebilirsin burada)''

 o zaman ne yapacağız? ''gel robinson'a bir bakalım, kitap alalım'' dedi. hiç yürümek istemiyordum, taksim'in en çok rüzgar alan çatılarından birindeydik. günün en güzel saatleriydi. ama peki dedim, istiklal'de yürümeyeli epey olmuştu. istiklal uzun süredir, işimi görmem gereken yerlere gidip, koşarak uzaklaştığım bir yer. iyi ki gitmişiz. güzel kitaplar buldum yine. sonra bugün istanbul'un o en güzel kitapçısının da kapanabileceğini okudum. herhalde istiklal'de hiç durağım kalmaz artık, durasım da kalmaz.

neyse neyse mutlu olmam lazım. o yüzden yeni kitap. radyo eksen. kafadan uydurduğum soğuk kahve. (filtre kahve+vanilyalı dondurma+moccha likörü sonra iki saat buzdolabı) ondan sonra radyo eksen'in bile yetmediğini anlayınca, john lennon'ın sesi gerekti. eğer john lennon'ın sesine ihtiyaç varsa, diğer müzikler rafa kalkar. sonra beşiktaş'ta en sevdiğim balkon. kaktüslerim, minik yeşil bebeklerim. sonra tatile çıkan arkadaşımın bize emanet ettiği, güzeller güzeli minik (a.k.a duman) sonra bilgisayarın başından kalkıp gelen sevgilim. yeterince alan fethetmiş olmalı o komik oyunda, çok mutlu görünüyor. güldürüyor. saçmalıyor. kedi sürekli ama sürekli car car car konuşuyor.

ve ben minnet duyduğum her şeyi tekrar hatırlıyorum. unutmakla ve hatırlamakla geçirdiğim bir yılın ardından, yarın 27 oluyorum. 27'nin içindeyken unutmaktan ve hatırlamaktan başka şeyler de yapabilmeyi diliyorum.



4 yorum:

  1. duman'a bayıldım. bu ne güzellik.

    istiklal konusunda aynı tavra sahibim sanırım. özellikle yazları beni boğuyor. özellikle film festivalleri zamanlarından sonra uzun zaman uğramama kararı alıyorum.

    robinson mu kapanacakmış? ne yazık olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yazık olur, kalp kırıcı olur hatta.
      haber şöyle, http://www.agos.com.tr/haber.php?seo=robinson-crusoe-beyoglunda-direniyor&haberid=5555 ama sosyal medyada bir anda yayıldı bugün, umuyorum elimizden geleni yapıp kalkındırırız tekrar.
      İstiklal beni çok yoran yerlerden biri çok uzun zamandır. eskiden de yorardı ama beslerdi de bir yandan.

      duman'ı belki gri diye, fazla fazla sevmiş olabiliriz sen de, ben de :)

      Sil
    2. gri ve bir de koca kafalı. koca kafalı kedilere bayılırım özellikle. kapkapa burnuna benden bir öpücük kondur o halde :)

      kitapları robinsondan alıyoruz o halde :)

      Sil
  2. şimdi kendi evime döndüm. kendi koca kafalı kedimi öptüm senin için, o da kara burunlu, şaşı üstelik :)

    YanıtlaSil