30 Ağustos 2012 Perşembe

ilk uyuyan



  iki gündür ağır ve güzel filmler izliyorum. derin düşüncelere ihtiyacım var, tercihen bana ait olmayanlara. demin bir başka güzel filmin sonlarına doğru bakışlarını fark ettim. filmi durdurdum, yastığımı yanına çekip ben de onu izlemeye başladım. bu bizim için bir rutin, bir uyku öncesi ritüeli. uykuya dalarken birbirimizi izlemeyi seviyoruz. gözlerimiz yavaşça kapanırken, birden aniden açıp ''hala orda mı'' diye bakmayı, ben ona fısıldarken ve o bana purrr'larken birbirimizi dinlemeyi, ilk uyuyana gülümseyip sonrasında derin bir uykuya dalmayı.

  bu bakışlarının fotoğrafını çektim bu gece, bu bakışlar benim için ''iyi uykular, yanındayım, sabah görüşürüz'' demek. ve benim her gün daha çok düşkünü olduğum bir kedim var.

2 yorum:

  1. "kediler krallara bakabilir."

    YanıtlaSil
  2. en güzel kitap isimlerinden biridir ve çok doğrudur :)

    YanıtlaSil