11 Şubat 2011 Cuma

toparlayıcı





toparlanmak eylemini siz nasıl algılıyorsunuz bilmem, benimki son derece edilgen bir biçimde oluyor. birileri geliyor (baya yakında olan birileri) 'yeter.' diyor, beni çekip çeviriyor. ben daha iyi oluyorum. bu konuda bir uzman, tüm toparlayıcıların en toparlayıcısı olan annem, bugün beni evden çıkmaya, süslenmeye, alışveriş yapmaya, kahve içmeye, ağaçlara bakmaya ve fotoğraf çekmeye ikna ederek, yine müthiş bir toparlama işlemi başardı. kendisine halka açık bir sayfadan teşekkür etmek, birkaç fotoğraf koymak isterim.

birkaç gün evde kalmak bana hiç ama hiç yaramıyor. iyi ki annem var.

pembe yaseminler de emek için, görünce dayanamadık çektik.

6 yorum:

  1. Biri de beni tutup çekse kolumdan..

    YanıtlaSil
  2. adresini verirsen, yarın sabahtan annem seni kaldırıp kendi programına ekleyebilir yaprak, ama uyarayım hayır'ı kabul etmiyor :)
    benim de topla topla bitmeyen bir halim var günlerdir, okul açılınca geçer diye umuyorum..

    YanıtlaSil
  3. yok.. gerçekten de yok. ve tuhaf olanı asla onu ne kadar değerli olduğuna inandıramıyor oluşum, bu beni hep üzecek, yeterince değerli hissettiremiyor olmak, hak ettiği gibi..

    YanıtlaSil
  4. Canım kızım, mutlu ettin beni ama utandırdın da aynı zamanda. Güldürürken de düşündürürsün sen şimdi:)
    Bana değer verdiğine çoktan inandırdın beni, üzülme. Ama verdiklerini de ottan .oktan sebeplerle geri alma, duygu aptalı oldum yahu!
    .
    Bahar kızım seni köppekler gibi seviyorum, sen de bunu köppekler gibi biliyorsun değil mi?
    Eh halka açık bir sayfada da bu kadar olur bu muhabbet:))kaçtım ben.

    YanıtlaSil
  5. hele vay hele vay kızlar felekten bir gün çalmış. pompiş yaseminler harika, kokuları burnuma geldi, gerçekten görmüş kadar oldum.çekenin eline sağlık.

    YanıtlaSil