20 Şubat 2011 Pazar

bir kız arkadaşın yakarışı.

ben erkek arkadaşını play station'da yenebilen bir kız olmak istedim. bunu gerçekten istedim ve denedim. kimse denemediğimi söyleyemez. onun tüm alaylı yaklaşımına, cesaret kırmasına, sonrasında ise acıyıp yol yordam göstermesine rağman... yapamadım. gran turismo 5 aldık, daha doğrusu ben aldırdım, hani araba yarışı, küçükken oynardım, belki olur diye ama.. olmadı işte. gözümden süzülen bir damla yaşla, tosladığım duvarın önünde zavallı arabamın içinde kala kaldım.

ve aynı erkek arkadaş, bana menekşe alıyor. çiçek alıp verme olayını biz saksılarla yapıyoruz, ben biçilmiş çiçek sevmediğimden, ama birilerine saksıyla çiçek vermeyi ve almayı pek sevdiğimden. fakat bu çocuk aldığı menekşeleri hiç beğenmediği için evinin salonuna koyuyor. kendine saklıyor.

böyle tuhaf durumlar işte, sizinle dertleştim, şimdi daha iyiyim, teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder