1 Şubat 2011 Salı

eskiler



ananemdeyim günlerdir... bugün benden dolabını toplamamda kendisine yardımcı olmamı istedi. tüm giysilerini, özel eşyalarını elden geçirdik. boğazımda bir düğüm. o kadar severim ki onun şifonyerinin eski kokusunu. lavanta, eşarplar, kumaş mendil, danteller, siyah beyaz fotoğraflar geçti elimizden. hepsini tek tek katladım. o bazılarına uzun uzun baktı, kimbilir neler gördü. sonra iki tane eski zaman işi gecelik aldım dolabından kendime, ona artık olmayan. dantel, upuzun. bir de hırka, çizgili, altın düğmeli. giydikçe kendimi ananem gibi hissedeceğim, ki zaten yüzlerimiz de huylarımız da çok benzer. sonra ona yaptığım tiramisu'yu yedik üç kız. ben, annem ve ananem. ah evet bir de kedim, dört kız. huzurlu bir kış günü, çok uzun yıllar sonra, hala hatırlayacağım bir gün.

3 yorum:

  1. İnsanın içini ısıtan huzurlu anlar,kışın daha da değeli oluyor sanki..

    YanıtlaSil
  2. biraz daha iyileşeyim yanınıza geleceğim o zamana kadar tiramisu kalır mı ki?

    YanıtlaSil
  3. ananenin eskilerinden arttıysa bana da versene, giyip klip çekeriz veya maratonda koşarız

    YanıtlaSil