14 Şubat 2011 Pazartesi

sevgililer beni hasta ediyor

orda burda, heryerde yapılan sevgi gösterilerinden, vıcık vıcıklıktan, istismardan, kırmızı renkten, kalp şeklinden, içten gelmeyen davranışlardan, kendini en özel sanan çiftlerden hiç hoşlanmıyorum, öfkeli ve kıskanç bir ergenken de hoşlanmazdım, az büyüdüm birşey değişmedi. hala aksiyim ve huysuzum. romantik değil miyim, feci romantiğim, yakın arkadaşlarımın midelerini bulandıracak kadar romantik düşüncelerim vardır. ama hepsi kendi içimde, bir de onun içinde.

bu sebeple bu sevgililer gününü gerçekten hasta olmuş biçimde, feci bir boğaz ağrısı, pastiller, spreyler, ballı çaylar eşliğinde kutluyorum. bana bir buket antihistaminik hap verenin kırk yıl sevgilisi olurum.

3 yorum:

  1. İlk paranteze deliler gibi katılıyor(ne demekse artık);ikinci parantez için ise çok geçmiş olsun diyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Ay evet gerçekten,bir an önce 14 şubat günü geçsin istiyorum ben de...İnsanın o gün dışarı çıkası bile gelmiyor...
    Yeni oluşturduğum bir bloğum var,beklerim...
    http://ilhamvehayal.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim yaprakçım ama hala geçemedi illet :)

    hayal, en sevdiğim kelimelerden ilham ve hayal, izlemeye aldım blogunu :)

    YanıtlaSil