25 Ocak 2011 Salı

to do list



üç gündür tatildeyim. hiç güzel değil. hep böyle olur zaten, tatil öncesi bir yapılacaklar listem olur, bir sürü sergi, sinema, mekan, fim kapsayan. sonra tatil gelir ve ben yatay konuma geçerim, listemi unuturum.

bu sefer listemi buraya yazıyorum, üç hafta sonra dönüp bakacağım ve tamamladığım için kendimle gurur duyacağım.

- kızlarla tarihi yarımada turu yapılacak. fotoğraf makineleri boyunlara asılacak, yollara düşülecek.

- frida ve riviera sergisine, sonra da rus sergisine gidilecek. notlar ve ilham alınacak.

- bir gün tamamen peluşa ayrılacak, film, abur cubur ve fotoğraf günü olacak.

- yeni başlanacak tuvallerin en azından eskizleri yapılacak. tuvaller de sipariş edilecek.

- benim ve sevgilimin notlarının tamamı açıklandıktan sonra, bir gece kutlama yapılacak, çatıda ya da taksimin bir başka yerinde toplanılacak. martini'mi içeceğim.

- ananeye gidilecek, tombiş yanakları öpülecek.

bunlardan herhangi birini yapmamışsam vurun ağzıma ağzıma.

2 yorum:

  1. ben vururum gönüllüyüm:)

    YanıtlaSil
  2. yani şuraya kırk yılda bir yorum yapıyorsun, onda da bunu diyorsun. bravo! amerikan alkışı! bundan sonra her yazıma sevgi dolu yorum bekliyorum senden pelin gözüm üstünde!

    YanıtlaSil