26 Ocak 2011 Çarşamba

kış işte



nasıl ilkbaharın misyonu mutlu etmekse, kışın da böyle ruh halleri yaratmak işte. ''neyin var'' ruh hali dediğim şey, herkes sorar, kimse bilmez. her yerde üşüyen köpekler ve aç kediler görüyorum. yeni paltomun içinde ısınmak koyuyor. kış hayvanları da mutsuz ediyor. eski arkadaşlarım geri geliyorlar. hayatıma tekrar dahil oluyorlar.

patti smith'in çoluk çocuk isimli kitabını okuyorum. benim için tanrıça sayılabilecek kadın, patti, o kadar doğal ve yakın ki ben sayfaları çevirirken. bu aralar müziğini dinlemekten çok, satırlarını okuyorum.

eve gelip büyük bir özlemle smashing pumpkins dinliyorum. disarm you with a smile.. o kadar severdim ki. o kadar severim ki. sanırım geçmiş zaman diye birşey yok. bu gece yok en azından. şimdikinden hiç farkı yok çünkü.

toplamam gereken bir bavul var. kutusuna girmek istemeyen bir kedim var. bir tuhafım. kış işte.

3 yorum:

  1. biri pamuk ananeye mi geliyooor ?

    YanıtlaSil
  2. evet :) anane günleri başlıyor, seni göreceğim hem de, daha ne isterim!

    YanıtlaSil