24 Ocak 2011 Pazartesi

cheescake fiyaskosu

delice sevdiğim cheescake'ten feci şekilde soğumuş bulunuyorum. şöyle ki, birkaç gün önce peluş, blogunda bir cheescake lafı etti ve ben o günden beri başka birşey düşünemez oldum. daha ertesi günü okuldan çıktım, starbucks'a yöneldim ki, arkadaşım ''çok bayat oluyor hiç orda yeme'' dedi. böylece her zaman gittiğimiz cafe'ye gittik. şansıma o gün cheescake vardı ve karşıma yediğim en ekşi, sıcak cheescake geldi. dün akşam burger king'ten eve söyledim, limonlu. umutluydum. içi tamamen buz, belli dondurucudan yeni çıkmış bir cheescake'le karşılaştım.

gerçekten iyi bir öneri alana kadar başka bir yerde de denemek istemiyorum. iştahım kaçtı.

4 yorum:

  1. chesecake 1 gün bekledikten sonra yenmeli eylülüm ondan sonra dolaptan çıksada miss yenir.

    YanıtlaSil
  2. ya ama son gelen buzluktan çıkıp gelmişti ya, bildiğin buzlu peynir yedim. gelip ders ver şunlara peluş, adam gibi yapsınlar

    YanıtlaSil
  3. çiyzkeyk konusunda senden daha midesizini tanımıyorum. bugün kokuşmuş makarnacıda çürük patateslerden yapılmış çiyzkeyki nasıl yedin hala aklım almıyor.

    YanıtlaSil
  4. çok ta güzeldi mis gibiydi. yada ben o kadar hasret kalmışım ki iyi geldi. ama bir daha çiyzkeyk görmek istemiyorum :/

    YanıtlaSil