18 Ocak 2011 Salı

o kelimeyi kullanmıyorum

- f.. word. yeah. yasak kelime benim için duymak istemiyorum. ne olduğunu biliyorsunuz, yaşıyorsunuz f gerçeğini. hatta şuanda bunun haftasını kutlamaktayız. haftası o kadar berbat birşey ki, ne gelsin istedim, ne sonunu görebiliyorum şimdi.

- sevgili okulumdan mezun olmak için geri sayım. tezimi teslim ettim. bitirme için yaptığım dokuz resim şuan çerçevecide. cuma günü sunum olacak. umarım ağzımdan çıkan laflar ''burdan çok bıktım. gitmek istiyorum. diplomamı alabilir miyim müsadenizle?'' olmaz. bunları dememek için kendimi tutacağım.

- iki gün içinde yapılacakları düşünmek istemiyorum.

- ama üç gün sonra yapılmaya başlanacaklar harika. tatilimde kocaman bir tuval alıp, atölyeye yerleştirip, istediğim gibi boyayacağım. anlamlar yüklemem, alt metni olması, sunmam gerekmeyen bir resim yapmak.. hayal gibi.

- cuma günü martini içeceğim. üç tane.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder