11 Ocak 2011 Salı

şövalyeler ve prensesler



bitirme tezimi yazdım. bitirme projemin sonuna geldim. haftaya sunuyorum ve çok büyük bir yükten kurtuluyorum. tezim için en sevdiğim sanat dönemlerinden olan ön-raffaellocu'ları okudum yine keyifle. ve bir kez daha anladım ki benim ait olmak istediğim dönem çok başka. giymek istediğim kostümler çok başka. kadın uyanışının başladığı, korselerinin içinde, erkeklere inatla yazılar yazan ve kendini ispatlamaya çalışan kadınların olduğu dönemde var olmak isterdim. ya da biraz daha öncesi. biraz daha büyüleyicisi..

1 yorum:

  1. Merhaba Eylul.ismim Derya.Londrada Textile design okuyorum bu yil bitiriyorum insallah.Blogun ilgimi cekti google da tesadufen bisey ararken buldum.Bitirme tezini merak ettim bende yazmaya yeni basladim.tabii ingilizce olunca cok zor oluyor konusunu merak ettim.bana email adresimden olusabilirsin benimde amator yaptigim bir blogum var ziyaret edebilirsin.deryaerkan@blogspot.com

    YanıtlaSil