22 Ocak 2011 Cumartesi

okul biter





artık bu okulun birgün, hem de yakınlarda birgün biteceğine inanıyorum. dün bitirme projelerimizi sunduk, notlarımızı aldık, okuldan çıktık ve...

şimdi üzerimde tuhaf bir sersemlik var. emek diyor ki ''sanki hocalar bizi terk etmiş gibi'' evet aynen öyle. bir boşluk hali, ''ne yani bu kadar mıydı herşey?'' hali. ama mutluluk da var. ''oh be!'' de var. yorgunluğum geçince kafam karışacak, şuan değil.

dün gece sevgilime teşekkür ettim. bu süreçte yaptığı herşey için. ve dostlarıma teşekkür, sanırım edilemez bile. beş yıl boyunca nasıl her işimizi el birliği ile yaptıysak, bitirme süreci de öyle oldu. fikir alış verişlerinden uzun sohbetlere, tartışmalara, bitirme mekanlarımıza yaptığımız badanadan, tüm moral vermelere kadar. minnet doluyum.

kendi işimden bahsetmem gerekirse, resimlerimin de konusu olan hayal kurma, hayal kuran insanın hali, geçirdiği aşamalardı konum. tipografik dokuz tane resim ve bir video sundum. videoda ben hayalden hayale geçiyorum, romantikten bunalıma her hayalin şeklini alıyorum. resimlerim de bu hayallerin görselleştirilmesinden, farklı şairlerin şiirlerinin yazılmasından oluşuyor. her şair bir hayal sürecini anlatıyor. birkaç resim, anlatacaklarım bu kadar.

apayrı bir ağızdan jürimizi duymak isteyenler için de:
http://canimpopcorncekti.blogspot.com/2011/01/pipimi-ye.html
kendisinden bir diğer yazıda bahsedeceğim.

2 yorum:

  1. sevgili okulum, ana rahmi gibi sıcak ve suluydun, şimdi sadece Rahmi'sin benim için, kıllı, göbekli bir Rahmi.

    YanıtlaSil