18 Aralık 2010 Cumartesi

yazmama sözü

pazartesi günü serigrafi baskı cinnet geçirmeden alınacak
salı günü arka arkaya iki sunum yapılacak, kafalar ve konular karıştırılmayacak
çarşamba herşeye ara verilip güzel güzel sergiye gidilecek
perşembe bitirme jürisi öncesi danışman görülecek
cuma bitirme jürisine girilecek, çok güzel geçirilecek.

tüm bunlar bitene kadar da yazamıyorum, okuyamıyorum, istediğim hiçbirşeyi yapamıyorum. arkadaşları dışarda oynarken onları camın arkasından izleyen çocuk gibiyim, gerçi ben camın arkasında huzurla kitap okurdum sesleri duymamazlıktan gelerek. çok zor bir hafta başlıyor ve ben çaresizce yemek yiyorum.

2 yorum:

  1. Bence büyülü bir masalın dışında kalmak yalnızlığın ta kendisidir desem ne dersiniz?

    Bir video ve düşüncelerimi benimle paylaşırsanız sevinirim. Öndens buyurun bizde patlemış mısır da var. Yanında da güzel demlenmiş çay da jkramımız olur size...

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil