13 Aralık 2010 Pazartesi

ben sinirimden gülüyorum

senden nefret ediyorum. gerçekten. zaten iki yıl kadar önce tüm inancımı yitirdiğim okulumdan ve bölümümden bugün bir kez daha soğuttun beni. sen ve senin gibi beceriksiz, eğitim kadrosunu istila eden, ressam olamamış, konusunda başarısız olduğundan dolayı hoca olmaya mecbur kalmış, bu işi büyük isteksizlik ve bıkkınlık içinde yapan, öğrencisi üzerinden kırık egosunu tatmin eden tüm zavallı andropoz adamlar yüzünden. iyice soğudum. şuan bırakıp, kendim için çok daha yararlı olacak eylemlerin peşine neden düşmediğimi hatırlamaya çalışıyorum. ben bu okulda ne yapıyorum diye sormamaya çalışıyorum. senden nefret ediyorum. senin gibi beceriksizlerden nefret ediyorum.

herhangi bir konuda düzgün bir eğitim vermeye kendimi adamamak için beni tutan ne bilmiyorum. eminim senden ve senin gibi beceriksizlerden daha iyi eğitim verirdim.

bu da benim öfkeli teenager yazım olsun. parmaklarımda h.a.t.e. yazıyor öfkemden.

1 yorum: