27 Aralık 2010 Pazartesi

geçer.. geçer.

hani şu gerçekten zor zamanlar vardır hayatınızda. sebepsiz yere zorlaşan, belki de sizin zorlaştırdığınız, tanıdığınız herkesin ama herkesin yardımına ihtiyaç duyduğunuz, ama hiçbirine söyleyemediğiniz, sadece susmak istediğiniz, onu yaparken de kendini mutsuz ettiğiniz.

ben susmak istediğim zamanlardayım. bunu yaparken bile kelimeleri zihnimden atamıyorum. kelimeler yazılmak ve boyanmak üzere hep oradalar.

sadece kafa dinlemek istiyorum aslında. size günlük hayatımdan şikayet etmeyeceğim, başka bir ruh halindeyken günlük hayatımı çok severim ben.

ama bu aralar en sevdiğim gri bulutlar bile iyi gelmiyor bana. kendime iyi gelecek şeyleri aramaya başladım. onları bulup çevreme yığmalıyım. geçer dimi bu hal? geçer geçer..

3 yorum:

  1. geçmişdeki daha kötü şeyler geçtiğine göre bunlarda geçicek elbette ama bu sefer acılı ve sancılı gibi.az zarar alarak atlatmasını diliyorum o güzel ruhunun.

    YanıtlaSil
  2. geçer.. bol bol çikolata tüketip, film izleyip, ilk bulduğun kucaklara kıvrılmalısın. birileri saçını okşamalı belki, işte o anların birinde, birden bire geçip gider her şey, nasıl olduğunu anlamadan, sebepsiz bir şekilde, aynen geldiği gibi.

    YanıtlaSil
  3. ikinize de ayrı ayrı teşekkür ederim destek verici sözleriniz için, çok daha iyiyim şimdi. demek ki gerçekten geçermiş..

    YanıtlaSil