30 Aralık 2010 Perşembe

tiramisu terapisi

tesadüfe bakın ki bugün perşembe, peluş'un yemek tarifi günü :) bugün benim için de mutfakta geçen keyifli saatler vardı. iki tane tiramisu yaptım ve kendimi çok iyi hissettim. ben pek birşey yapmam mutfakta, öğütmekte çok iddialıyımdır. ama iki yıl önce çalıştığım cafe'de sürekli tiramisu yapıyordum ve aynı mekanda tanıştığım sevgilimle aramda da sık sık geçiyordu tiramisu diyalogları. yani benim için özel bir tatlıdır. bugün de iki adet yaptım, iki ayrı ev için. yarın gece tüketilecek.

ben yeni yıla girmekten pek birşey anlamıyorum. kafama noel baba külahı geçirip, canlı müzik dinleyip zıpladığım yıllar da çok gerilerde kaldı. ama çocukluktan kalma saçma bir inanışla, giriş anımı, senenin gidişatı açısından mutlu geçirmeye çalışıyorum. benim mutluluğum çok basit olduğundan, oldukça basit ve sevgi dolu bir gece beni bekliyor. mutlu olalım dostlarım, hak ediyoruz bunu.

6 yorum:

  1. Çok güzel bir 31 aralık gecesi olsun hepimiz için..Damağımızda tiramusu kadar güzel tatlarla.. :)

    YanıtlaSil
  2. http://www.youtube.com/watch?v=Pikz3DMhu54


    Saygılar, tiramisu tadında yeni yıllar lülüm.

    YanıtlaSil
  3. bu hafta biraz kaytardım sanırım yılbaşı dolayısıyla :)
    hepimize çok çok güzel tatlı ve huzurlu yıllar meleğim :)

    YanıtlaSil
  4. Bütün gün yemek yaptım lülüş. Annem eve geldiğinde umarım o sofrayı görünce ağlar :D Rus salatası, humus, patates püresi, soslu biftek, mevsim salata, minik sevimli kanepeler ve son olarak da meyveli pastaaa evet hepsini ben yaptım, burdan peluşa meydan okuyorum kehkehkeh:D
    Seni çok seviyorum öpmelere doyamıyorum ve çok güzel bir yıl diliyorum ve dilliyorum fikitoştoşum :)

    YanıtlaSil
  5. Olmaz böyle güzel tiramisu. Hayatımın en lezzetli tiramisu'sunu yedim.Canım kızım ellerin dert görmesin, devamı gelsin :)

    YanıtlaSil
  6. eskiler-yeniler derken okumaya bir kaptırmışım, Bir an sen Beşiktaş'ta aşılı kolların ve aşısız kalbinle sokaklarda ağlarken yanında buldum kendimi, sonra B.köy'de perili evin sararmış sarmaşıklarını görüntülüyordun, ben sana bakıyordum.. Uzatmayayım, ama o kadar güzel ifade ediyorsun ki anlatmak istediklerini, kapılmamak imkansız. Bu arada Kasım ayı yazılarından birine de yorum yazmış olabilirim (şimdi 1.Ocak.2011 saat:04.25 ve seni çok seviyorum)

    YanıtlaSil