8 Aralık 2010 Çarşamba

hiçbirşey listesi



- Bazen klavyemin üzerindeki sayısız kedi kılı beni rahatsız ediyor. Bilgisayarımı tamire verdiğim zaman adamlar ''kediniz bilgisayarın üzerinde mi uyuyor?'' diye sormuştu. Arasıra ben bakmıyorken yapıyor olabilir.

- Eğer okulunuzun son senesiyse ve bitirme tezinizi verecekseniz, kafanızın her daim düşüncelerle dolu ve karmakarışık olması, aniden ''buldum!'' diye bağırmanız ve hemen sonrasına ''ama yok ya, boşver..'' diyerek o fikirden de vazgeçmeniz, bu arada iyice hassas, ağlamaklı bir hale girmeniz ve kendinizi en beceriksiz hissetmeniz kaçınılmazdır.

- Ama gerçekten çok güzel bir fikir buldum. bitirme jürisine damgamı vuracağım ve tüm hocalar tek sıra olup beni tebrik edecek.

- Yok, aslında gerçekten aptalca bir fikirdi.

- Rüyamda kurabiye boyutunda karlar yağıyordu. Kar sessizliğini özledim, odaklandım, bekliyorum.

- Sergi açılışlarını hiç sevmiyorum. Modern sanat bu duruma da modern bir çözüm getirmeli. Ellerinde ucuz şaraplarla, sözde bir beğeni ya da merak içinde tuvalleri incelemek kisvesi altında birbirini süzen insan toplulukları bende sıkıntı yaratıyor. o ruh halinde gördüğüm resimlerden de pek birşey anlamıyorum.

- bir haftadır hiçbir sokak kedisini sevmedim. Sanırım elimi paralayan o kedi beni oldukça kırdı.

- Benim en katlanılmaz halim alıngan, hassas ve hüzünlü halimdir. ikinci sırada ise laf sokan, kinayeli halim gelir. ikisi en çok görülen hallerim bu aralar.

- Öyle güzel bir atkı aldım ki, aynı zamanda da bir şal. tüm kış onunla geçecek.

- Kafam dağınıkken listeler yapmaktan hoşlanırım.

4 yorum:

  1. Yorumların kadar cümlelerini de özlemişim.Kar yağsın bir an önce.Klavyenin üzerine yatan o tüy yumağını yeni atkınmışçasına boynuna sar.Ve o çok bilmiş adamlara inat huzurla kendi kadehinden şarabını yudumla :) He bir de en yakın zamanda bir sokak kediciğini sev.Havalar soğuyor yazık onlara :(

    YanıtlaSil
  2. Havalar o kadar soğudu ki , kendime bişeyler aldım o kadar düşün, ama kâr etmedi. Bu arada maillerini kontrol eder misin cnm ?

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten sanal ortamda reel yazılar yazmasında büyük yetenek sahibesisin sen. Yazılarınızı yeni ferkettim. Kapınızı fırsat buldukça çalacağım . Bizim sizden birçok öğreneceğimiz duygular ve düşünceler var. Dostluk kuraran gerçek aşkı bulur.. Gerçek dostluk, doğruluklar, iyilikler, güzellikler manzumesidir. Bu değerler sizin yazılarınızda mayasını oluşturduğuna göre, bu şifrenin sırrına erenler bilki, yüreğinin ta ortasındadırlar.

    Yüreğinize sağlık senin..

    YanıtlaSil
  4. Yaprak, ben de seni burada görmeyi özlemişim, kendi sayfamı ihmal ettiğim zamanlarda en çok gülümseten cümlelerini özlüyorum sanırım.

    Hasoşum neler aldın? anlat aynılarından ben de gidip alayım. bro and sis uyumu yakalayalım.

    Profesör, çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için, pek mutlu ettiniz beni yine.

    YanıtlaSil