2 Ağustos 2009 Pazar

Mary Jane

''I hear you're counting sheep again Mary Jane
What's the point of trying to dream anymore
I hear you're losing weight again Mary Jane
Do you ever wonder who you're losing it for..''

tuhaf ve mutlu bir hisle uyanırsın, yıllardır dinlemediğin ama çok sevdiğin bir şarkıyı arar bulursun eski cd'leri karıştırıp. öyle ki bilgisayarında yoktur bile, bir zamanların en sevdiğin cd'sinde kalmıştır.. ''sorun nedir mary jane?'' sanki bana yöneltilmiş gibi içlenerek dinlediğim, kendi çevremde hızlı hızlı dönüp sonra odanın ortasına çöktüğüm, hayatımın en yalnız ve en mutlu yıllarının şarkısı. beni bir anda o günlere götürecek kadar kuvvetli, hala.

öyle güzel bir rüya gördüm ki sabaha karşı, kendi çevremde binlerce kez dönüp hiç yere çökmeden durmuş gibi uyandım. diyorum ya tuhaf, mutlu. mekan Gölköy tabi ki (mekanın Gölköy olsun! deyin arkamdan.. :) yanımda olmasını istediğim herkes vardı ve o kadar doğaldı ki orda olmaları. Hasan ve ben çocuktuk, hatırlıyorum. ama nedense sevdiceklerimiz de yanımızdaydı. şeker yanak nasıl mutlu, iskelede elleri cebinde denizi izliyor. rüya işte, neye istersen sahipsin, çocukluğuna da aşka da. ben dondurma yiyordum köşedeki ağacın altında, duvara oturmuş. Oktay'ı gördüm sonra, o da çocuk, birilerini güldürüyor barın arkasından. daha birçok insan, birçok leylak rengi anı.. seviliyorduk ve çok seviyorduk, hiç düşünmeden.

''Please be honest Mary Jane
Are you happy?
Please don't censor your tears''

2 yorum:

  1. belki bilmek istersin..

    Hasan hala daha o ağacın altında oturuyor hatta sana bu yorumu oradan yazıyo. Çocukluğundan da bişeyler söyliyim. Malesef Hasan hala daha çocuk, aynı korkuları aynı sevgileri var. Hala daha dondurma yemek isteyip millete dadanıyo. Ama eksiğimiz var. Kocaman bi eksik. Adına da "Dost" denmiş. Hasan burada sevdikleriyle. Annesiyle Peluşuyla ve hatta Oktayla. Ama Eylül'ü eksik. O anasının aynısı kız eksik.. Bıraktığı ağacın altında elinde minik dal ile kedi bekliyo. Bi yandan da seni bekliyo. Özlemiş seni, çok özlemiş..

    Gülhan selamlarını iletiyo Oky öpücük atıyo peluş ise gülümsüyo sana. Hasan'ın içinden egçenleri de en iyi sen bilirsin. Verdiği tepkiyi, söylediği sözleri.. Hepsinden öte seni özleyen bir Gölköy var yanımda. Hepimiz çok özledik. Gelmek için acele et artık. Acele et!

    YanıtlaSil
  2. çok az kaldı sevgili dostum, kedi delirtenim, çilekli pastam.. azıcık bişey kaldı yanınızdayım, eksik parçası olduğum puzzle'a geliyorum.

    YanıtlaSil