8 Ağustos 2009 Cumartesi

yolculuk


gidiyorum. ve her gidişimde olduğu gibi, geride bırakmak zor geliyor, geride kalanlar vazgeçilmez geliyor, annemden uzağa her gidişimde olduğu gibi mızmızlanıyorum. ama gittiğim yer evim, Gölköyüm, çok özlenen şeylere gidiyorum.


sanırım yine çok mutlu olacağım ve herşey önemini yitirecek o iskeleden o denize bakınca. Gölköye varmadan önceki durakta ilk defa gittiğim bir Bodrum köşesi de var önümde, ilk defa sevdicekle yapılan tatili de kapsayan. tanıdığım çiftler tatillerde birbirlerini yerler genelde, o üç-beş gün mundar olur. acaba biz de modaya mı uyarız, yoksa birbirimizi daha bir anlar mıyız diye düşünüyorum, onun dinlendiğini görmek istiyorum artık, huzurlu gülümseyişini de. aslında ben de öyle yorgunum ki başkaları tarafından.. şeker yanak, deniz, şarap, eskizler ve dostlarım var önümdeki haftalarda. sanırım mutluyum :)

1 yorum: