7 Ağustos 2009 Cuma

sahip olmak istediklerim

güne bir takım sebeplerden ağlayarak başlayınca, durup bir takım şeyleri düşündüm geleceğe dair. tam da bir gün önce ayaklarımın yere basmaması ve fazla uçmakla tanımlanmışken (saçma.) sahip olmak istediklerimi yazdım, hem de 'sahip olduklarınız sonunda size sahip olur.' lafını hiç umursamadan. madem öyle, birkaç yıl içinde bu şeylerin bana sahip olmasını istiyorum:

kendime ait bir oda: V. Woolf'un mükemmel kitabını değil, gerçekten de içinde sadece benim olan şeylerin bulunduğu bir oda işte.
gramofon: lazım
piyano: John Lennon'cılık oynamak için.
bilardo masası: bunu mutfağa yerleştireceğim, çevresine bir sürü iskemle dizip yemek masası olarak kullanacağım. olmazsa durur bir köşede.
bir adet kurt köpeği, boxer, danua: bu üçüne aynı anda sahip olamayacağım için ortalama 15er yıl arayla benim dostum olacaklar.
çok çok çok büyük bir müzik seti: kolonları benim boyumdan büyük.
pamuk şeker yapma makinesi: mudo'da görmüştük ve cidden almayı düşünmüştük pelinle.
oscar de la renta haute couture: herangi bir tasarımı olur, markete giderken bile giyerim.
beyaz vespa: vespayı kullanması için bir şöför de isterim, denge sorunum var.


işte böyle mütevazi istekler, doğumgünüm yaklaşıyor, seçin ve alın! belki daha yıllarca ayaklarım yere basmayacak ve mantıklı şeylerden söz etmeyeceğim, kimin umrunda ki hem onlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder