30 Temmuz 2009 Perşembe

ilişkiler hakkındaki gerçekler

*şaka yaptım, bu başlık altına söyleyebileceğim gerçek bir bilgim yok.

*ama fazla dürüst olmak, fazla sır saklamak kadar zarar verebiliyor.

*fakat konu gönül ilişkileri değil de dostluk ilişkileri ise, bu çeşit bir ilişkinin herşeye değer ve gerçek olan çeşit olduğunu savunabilirim. benim hayatımda bu böyle, selam.

*ben genellikle 'arkadaş ayağına yatan kızlar'danım erkek bünyesinin gözünde.

*benim gibi 'önce arkadaş olalım' lanetine tutulan kızlar, baktınız ki arkadaşlık kavramınız zarar görüyor hisleriniz yüzünden, dahası hisleriniz çıldırmak üzere.. yapılacak şey, sanki karşınızda kırk yıllık dostunuz varmış gibi dürüst olmak, dibine kadar, herşeyi söylemek. sonra o yoğunluk aniden azalmaya başlayacak ve böylece anlık hisler erirken dostluğunuz güç kazanacak.

*bence ben cosmogirl'de bir köşem olmasını hak ediyorum.

*hislerim çıldırmak üzere olduğu zaman kendimden çok utanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder