11 Eylül 2015 Cuma

Sahilden izlenimler, bahçeden izlenimler









Ne güzel bir kelimedir 'İzlenim' Şu huzurlu ve kumlu iki haftada çizdiklerime 'eskiz' de diyemedim, 'desen' de, gördüklerimin etkisinde yaşadım ve kaydettim işte, izlenimler oldu hepsi.

Tatilde birkaç günü beraber geçirdiğimiz, gerçekten iyi bir ressam olan arkadaşımız, resim yapmak için İstanbul'da yaşamak zorunda hissettiğini söyledi. ''Burada kaygım, mutsuzluğum yok ki, bir şey boyayamam böyle bir yerde'' dedi. Çok haklı bir yandan, çünkü insanlık trajedileri hakkında büyük ve etkili resimler yapıyor, yapmalı da.

''Ben böyle sakin ve huzurlu bir yerde yaşasaydım'' diye düşündüm, çizmediğim, boyamadığım gün geçmezdi. Geçmedi de, çok kolay geldi bu şekilde olmak, yazmak, çizmek. İzlemeye ve izlenimlere doyamadım.

3 yorum:

  1. Ben senin işlerini çok seviyorum, çok!
    O uyuyan köpeciğe uzansam başını severim sanki. O derece burada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da işlerimle, çizimlerimle sorunlar yaşarken o kadar iyi geldi ki bu yorumun. Ah o köpeğin ismini 'Kırpık' koyduk, kulakları yumuşacıktı Meriç'im :)

      Sil
  2. mükemmel çizimler, hakikaten her seferinde yok artık diyorum :)

    YanıtlaSil