12 Temmuz 2015 Pazar

''Sen 86'lı değil misin be ne 30'u?''

  Tanrı Emek'i korusun, onun yaş hesaplamasını, benim kötü matematiğimi, bir telefon konuşmasıyla bütün ruh halimizin değişmesini. 30'a girmiyormuşum ki ben! 29'a giriyormuşum daha.



İki kız gayet zevzek ve bol kahkahalı, az efkarlı bir telefon konuşmasının sonunda, hem 30'a girmeme daha iki-üç sene olduğuna, hem uzun süre herkese ''25 yaşındayız'' demeye karar verdik. Bir de gümüş yıldönümü partisi yapacağız kendimize, cila niyetine.

Demek ki dün buhranlar geçirerek yapmış olduğum liste, benim bu yıl yapacaklarımın listesi olacak. Seneye bugünler aynı hissiyatı tekrar yaşamamak ve hazır olmak için. Şimdi radyoyu açacağım, biraz süsleneceğim, soğuk bir bardak roze içeceğim dostlarım.


2 yorum:

  1. Ahahahaha Eylül resmen kahkaha attım. Harikasın, harikasınız! Resmen bonus sene kazanmışsın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Meriç o kadar şapşalım ki :) günlerdir kendimi koltuklardan koltuklara atıyorum, yok yere perişan olmuşum! Bonus senem çok güzel başladı, aydınlandım resmen, öperim tinkerbell bebeğimi <3

      Sil