30 Mayıs 2014 Cuma

into the storm

  Fırtına, bütün gürültüsüyle yaklaşırken bavulumu topladım. Kedim benden daha hüzünlüydü, kısa bir an için. Sonra ben ona fısıldadım ''Uslu dur tüylü bebeğim, köfte patilim uslu dur, bir haftaya döneceğim, iyi bir kız ol'' dedim. Olabilecek en iyi kız olduğunu bile bile. Başka, daha büyük bir fırtınaya doğru gidiyorum. Annem bu akşam telefonda, denize yıldırımlar düştüğünü söyledi, bayılır izlemeye. Ben biraz ürkerim, o sesler gelirken, otel odasında kitap okumayı severim.

  Birbirinize iyi bakın. Cumartesi günü sakin olun, zarar görmeyin. Artık bizden, kalbi temiz, özgür kimse zarar görmesin.

  Ben biraz deniz, biraz yağmur koklayıp geleyim.

1 yorum:

  1. Şeker, Şekeer, gurbet kedimiz bizim. Az kaldı bebeğim, kavuşuyoruz yakında. <3

    YanıtlaSil