28 Kasım 2011 Pazartesi

milt kobayashi





bugün Çağan Dikenelli'nin blogunda karşıma çıkan ressam Milt Kobayashi, pek çok farklı duygu yarattı içimde. başta kızgınlıkla karışık bir şaşkınlık, özenme, kıskanma, en çok hayranlık, daha çok merak, inceleme, büyütüp bakma, daha da hayran kalma şeklinde...

işte kadınları tam da böyle resmetmek istiyorum. canlı, kırmızı dudaklı, gözlerinde ışık ve elleri ön planda. nasıl yapacağımı, nasıl kendi yolumu bulacağımı bilmiyorum. ama böyle ressamların işlerine bakmak kesinlikle iyi geliyor.

4 yorum:

  1. tatlı tatlı flash tint'li pembiş pembiş pamuk kadınlar. bugün bunlar bize çok iyi geldi. kalpleri göt göte verelim madem: <3<3<3

    YanıtlaSil
  2. En alttaki sensin bence.Senin ilhamın.

    YanıtlaSil
  3. bende 2. nin hayranı oldum. n muhteşem şey aslında resim yapmak.şimdi okulu bıraksam n kadar da bir şeyler boyar hale gelirim acaba

    YanıtlaSil
  4. emek, nasıl bir gaza gelim söz konusuysa, resmen adamı gördük ve ruh halimiz değişti, elimiz açıldı. hemen gelsin kalpler <3 <3 <3

    yaprak'ım, en alttaki cidden çok ilham verdi bana, kızın o rahat hali, kedinin ondan da rahat hali. nasıl bir rehavet ve zerafet, bayıldım.

    peluş'um hazır canın çekmişken, al eline kalem kağıt, çiz, kimseye gösterme, biriktir. sonra geldiğin zaman, çay içip beraber bakalım.

    YanıtlaSil