4 Kasım 2011 Cuma

bloke

bloglarınıza yorum yapamıyorum. sürekli aynı hata mesajını veriyor. ve ben de sürekli yorum yazmayı deniyorum, aynı yorumları o kadar çok yazmayı denedim ki ezberledim sonunda. bakın aynen buraya da yazıyorum.

yaprak, gerçekten çok başarılı denemeler bunlar. özellikle sonuncu, gökyüzüne bakan kedi, o kadar çok şey çağrıştırıyor ki, direk duvarkağıdım yaptım. zaten duvarkağıtlarım genelde senin fotoğraflarından oluşuyor, çektiğin herşeyde bir ruh var.

peluş, demin seni ellerimle o otobüse bindirdim. şuan otobüsün ikinci katında, mutlulukla boğazı izleyerek abur cuburlarını yediğini düşünüyorum, gülümsüyorum istemsiz. istanbul'da olduğun günler bana da çok iyi geldi.

emek, goya beni çok tırstırıyor, korka korka bakıyorum bloguna. ama bakmaktan da kendimi alamıyorum. sanki şimdi yazdıklarının içeriği değişecek, daha bir karanlık, mistik hal alacak gibi geliyor. ayrıca ikinci yorumum da, kırgın olduğun ben miyim, gel kafamı kır ama kırgın olma.

oh sonunda yazdım yorumlarımı. tabi eğer yazılarımı da aynı hata mesajıyla yayınlayamıyorsam, suratım iki lob şeklinde şekil alacak.

3 yorum:

  1. sendin ama biraz önce gtalkta ettiğin ilan-ı aşk nedeniyle kırgınlığım geçti. artık bi daha ki aylık rutine kadar nötrüm sana karşı.

    YanıtlaSil
  2. Nasıl mutlu oldum bilemezsin.Umarım daha da güzel şeyler çıkar diğerlerinden.Seviyorum seni çok.

    YanıtlaSil
  3. snickers ı yiyemedim heralde yeseydim şekerim falan çıkacaktı. onu bugün dönüşte yiyebilirim ya da yine o makinaya gidip bir şeyler alırız :)

    YanıtlaSil