11 Kasım 2011 Cuma

benim kedim değilsin, ama olmanı çok isterdim.



iki gün önce evime geldi. sadece misafir olarak, yeni bir eve gönderilmeden hemen önce.

pek çok kedinin gözlerine baktım şimdiye dek, uzun uzun. pek çok kedinin başından kuyruk ucuna, sakin sakin sevdim. sadece bir tanesiyle beraber uyudum, o da kendi kedimdi.

ben bu kediye aşık oldum. gerçekten, kalbinin hızlı hızlı çarpmasını sağlayan, her an yüzünü görmek zorunda hissettiğin, her hareketinin büyüleyici geldiği o his, o hissi içimde hissediyorum bu kediye bakarken. yaşadığı travmalar, hareketlerindeki siyam zerafeti ve asilliği, tüm geceyi karnımda, dizlerimde geçirmiş olması.. nasıl böyle bağlandım, nasıl vereceğim onu ellerimle yeni sahibine..

hayatımdaki izleri kaydettiğim bu sayfaya, bir siyam beyefendisinin bu sabah çektiğim fotoğraflarını da kaydetmeliyim.

2 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir kediymiş, benimde bir MANIK`ım var :)

    YanıtlaSil
  2. ne sevimli o uzun yüz.öpmelik sıkmalık.umarım güzel bir eve gider çok mutlu edilebileceği.

    YanıtlaSil