9 Ekim 2010 Cumartesi

kim korkar bridget jones olmaktan?


bodrum'a gitmek üzere bavulumu toplamış bulunuyorum. sergi açılacak, sergi kapatılacak, koşturup durulacak ve istanbul unutulacak. bu yolculuğa çıkmadan bir gece önce muhteşem bir yüzleşme yaşadım, bir liste yaptım kendime. tamamını değil ama birkaç maddesini paylaşabilirim.

*kesinlikle beş kilo verilecek. (bu her listemin bir numarası, elimde değil)

*paranoyak, saplantılı, sapkın, rezil bir insan olmamak için çaba gösterilecek.

*hayatımdaki öncelik sıraları yer değiştirecek. kalbi kırık öncelikler tamir edilecek.

*facebook kapatılacak. ciddiyim. artık lap-topun başına oturduğum her an, kariyerimde müthiş bir ilerleme kaydetmek için olacak.

*kariyerim için düşündüğüm, part time ilüstratör, full time ressam, yarı zamanlı kedi bakıcısı, kitap resimleyici, bass gitar virtüözü ve yetişkinler için çocuk kitabı yazarlığından birine karar verilip, ona yoğunlaşılacak. uçulmayacak. zıplanmayacak. yere basılacak, tercihen ayakla.

*bu süreçte yanımda olacak insanları biliyorum, sizi seviyorum.

5 yorum:

  1. bu listeyi yapmış olman bile bir adım bence ve yapabileceğine inanıyorum bebeğim.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle yetişkinler için bir çocuk kitabı yazabilirsin, kitabını ilk alanın ben olacağıma emin olabilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. canım peluşum, ciddi ciddi bu listeye bağlıyım artık.

    yarım ada, aslında hep tuhaf tuhaf, hafif trajik hikayeler yazıp çiziyorum, belki bu gazla onları da yayınlarım yakında, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. herhalde son cümlem için dedin onu. yoksa yoksa yoksa değişeceğime inanmıyor musun? sen de mi brütüs?!?!

    YanıtlaSil