13 Ekim 2010 Çarşamba

ilk sergimin ilk gününden kalanlar





-mutluyum. ilk defa resim sattım, hiç tanımadığım insanlara. ilk defa sevdiğim işi yaparak hayatımı sürdürebilme umudunu hissettim. uzakta olduğum için, olanı biteni buradan paylaşabiliyorum.

-her telden insan geldi bugün. bodrum kalesi'nin girişinde olduğu için galeri, sürekli bir kalabalık girip çıkıyor. içerde sergi var deyince ilgiyle girenlerin de, koşarak kaçanların da olması tuhaf, düşündürücü. koşarak kaçanların türk olması, daha da düşündürücü.

-kimsenin olmadığı bir an, resimlerimin ortasında dans ettim. pişman değilim.

-en etkilendiğim an, Avusturya'dan gelen Isabella'nın, Sevgililer-Lovers resmimi beğenmesi, kendine göre yorumlaması ve satın alması oldu. benim ve erkek arkadaşımın portresinin, bir yabancıyı etkilemesi, ve onun dediğine göre ''yaşamak istediği ilişkiyi görmesi'' muhteşem bir andı. Isabella bu sergiden kazandığım ilk arkadaş.

-bir başka turist, Kanada'dan Derya, hiç ummadığım iki nü resmi aldı. ona, bu resimleri yaptığım dersin hocasından, bir tane bile olumlu laf duymadığımı söylemedim, gülümsedim ve o resimlerle vedalaştım.

-sergideki ilk günden sonra, boşalan duvarları doldurmak için, pansiyona döner dönmez yeni resimler yaptım. hevesle. mutlulukla.

-ne kadar harika arkadaşlarım olduğunu, izlenmenin, desteklenmenin değerini bir kez daha gördüm. kafamda bu arkadaşlara dair pek çok proje var.

-sanırım resim yapmaya devam edeceğim :)

3 yorum:

  1. Şu sevdiğin işten para kazanma cümlen, kalbimi fethetti. Ne güzel, bereketli olsun paran, her şey gönlünce olsun. Bence de resim yapmaya devam et :)
    Darısı başımıza...

    YanıtlaSil
  2. Kutlarım!! Umarım bütün resimlerini -aslında satmak istemediklerin hariç- satarsın ve o şevkle bir doluuu resim yaparsın. Sergine gelmeyi çok isterdim ama malum ders okul falan filan. Belki başka zaman başka bir yerde?

    YanıtlaSil
  3. kızlar, ikinize de ayrı ayrı çok teşekkür ederim. bodrum'da pansiyondaki internetim pek iyi değildi, o yüzden yazdığım yazıyı yayınlamayı becerememişim.

    resim yapmaya ve sizlerden gelen eleştirilerle, yorumlarla ilerlemeye devam edeceğim, birgün bir sergimde görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil