18 Ekim 2010 Pazartesi

eve dönüş





bir hafta çok uzun bir zaman olabiliyormuş. her gün farklı ülkelerden insanlarla kendi resimlerin hakkında konuşmak, ilk defa resimlerinden para kazanmak, bu parayla gidip ayakkabı almak, bir sürü hediye almak, gerçekten güzel yemekler yemek... ve en güzeli de sonbaharda bodrum'u tekrar keşfetmek.

sonbaharda bodrum'da ben hem turist hem de bodrum'un yerlisi oldum. bundan da çok mutlu oldum.

bu sergi bana yeni olasılıkları gösterdi, ufacık bir pansiyon odasında resim yapıp ertesi gün satarak, çok ta keyifli yaşayabileceğimi, böyle bir hayatın da var olduğunı gösterdi. tüm tuvallerdeki arkadaşlarım, tuvallere henüz boyayamadığım arkadaşlarım da, hep yanımdaydılar. ne çok şanslıymışım ben..

istanbul'un ilk sersemliğim geçince, not defterimden çizimlerle birkaç anıyı paylaşacağım. ama şimdi sevgilimi ve arkadaşlarımı görmek, kedimle hasret gidermek ve yeni fikirlerimi anlatmak istiyorum.

4 yorum:

  1. Bak bir de deli gibi korkuyordun insanların tepkilerinden. Sana da iyi geldi, daha da iyi gelecektir. Seni seviyorum dostum.

    YanıtlaSil
  2. o kadar güzel bir hayatın olacak ki sen bile inanamıycaksın,şaşırıcaksın eminim buna.
    hediye demişken bende sana hediye almıştım sergi için ama getiremedim.olmazsa kargoyla yollarım ya da sen gelirsin ben sana vişneli cheesecake yaparım.

    YanıtlaSil
  3. canlarım benim, sizin duvarınız öyle güzeldi ki, o duvardan benim de size yollayacaklarım var.

    ama en güzeli kendim gelmem sanırım, vişneli cheescake var işin ucunda, hala rüyalarımı süslüyor :)

    YanıtlaSil