11 Ağustos 2010 Çarşamba

papalina hayat



gelecek hakkında planlarım yok, 10 yıl sonra kiminle, nerede ve nasıl olacağımı bilmiyorum. yollarda ve bir başıma olmayı diliyorum ama üç çocuk ve bulaşıklarla dolu bir hayat beni bekliyor da olabilir (o zaman delireceğim için sorun değil)...

hepsi bir yana..

ilerisi için en büyük isteğim, cunda'da eski bir taşyapıda ev-atölye kurmak. istanbul'un entel dantel ressam çevresine hiç benzemeyen, kendisi için resim yapan insanlardan oluşan ufacık bir toplulukla, orada üretmek. resim üretmek, yazı üretmek, şarap üretmek. sonra taş kahve'de bir kahve içmek, her gün hiç bıkmadan midye ve papalina yemek, her kedinin tek tek resmini yapmak.

bu huzur beni sıkana kadar, içimdeki his ''tamam, şimdi başka bir yere'' diyene kadar, cunda'da yaşamak istiyorum.

1 yorum: