26 Ağustos 2010 Perşembe

herkesin tuttuğu


bak yine dellendim. dellenmem için azıcık itiş gücü de yetiyor, hiç duramıyorum.

tutucu kızlar neleri tutar? neleri tutmaz? neleri yapar? neleri yapmaz? isterseniz ben bir liste yapayım, size bir bir anlatayım. siz de bundan sonra, erkek olanlarınız yani, seçim yaparken bir kez daha düşünün. tutucu kızlar masumdur değil mi? ne şekerlerdir, canlarımızdır bizim. sözünüzden çıkmazlar, sizi şaşırtmazlar, utandırmazlar, terletmezler değil mi? güvenilirlerdir. değil mi?

yapmıyorum liste falan. erkek olan kadından anlar. ancak bir ufak tavsiye sana, edepsiz olan ve tutucu olan arasında kalırsan, birazcık da kalbin atıyorsa, edepsiz olanı seç. birisi sevilmeyi öğretir, birisi sevmekten soğutur adamı, birazcık kafan basıyorsa iyi bir seçim yaparsın, sonra ağlayıp sızlamazsın.

1 yorum:

  1. tutucu gözüken o kızlardan korktuğum kadar hiçbir şeyden korkmam.tek cümleyle tanımı sağ gösterip sol vurandır.onların yaptığından kork,dediğine inanma o derece tiksinirim aynı şahin görünümlü doğan gibidirler.çok kızdım bi anda nedense bende.

    YanıtlaSil