25 Ağustos 2010 Çarşamba

hiç hoş değil


tatilleri bu yüzden sevmiyorum işte.. güneş yağı ve kum birleşip sihirli bir şekilde unutturuyorlar, senin dönmeni bekleyen tüm gerçekleri ve sorumlulukları. onlar da senin yokluğunu fırsat bilip kendi aralarında bölünerek çoğalıyorlar ve döndüğünde zbam!!! tatil dönüşü yüzümde patlayan tokatlar gibi ardı ardına..

inanır mısın ne kadar mutlu olduğumu anlatırken cıvıldayan sesim, ufak ufak söndü, bugün artık çıkmaz oldu.

paketlenmeyi bekleyen tuvallerimiz, dağıtılacak afişlerimiz ve davetiyelerimiz, kokteyl hazırlığı, kargo... bekleyen tüm işlerin ardında benim tek düşündüğüm, uçağa nasıl bineceğim. gerçekten çok korkuyorum. tüm tuvalleri sırtıma yükleyip, afişleri ağzımda tutup, bodrum'a altı-yedi günde yürümeye razıyım şuan. çok korkuyorum demiş miydim?

bir an sandım ki, hep orda kalacağız. hep. o ve ben, ben ve o. tatsız gerçekler ve sabırsız sorumluluklar hiç uğramayacak yanımıza, öyle sandım kısa bir an. şimdi herşeyi göz ardı edip biraz melankoli yapmaya bile vaktim yok, içimden gelen tek şey ise tom waits - green grass çalarken, güzel fotoğraflarımıza bakmak ve iç çekmek.

tatil dönüşü işte, hem de çok çok güzel bir tatilin dönüşü. ne kadar hoş olabilirse..

3 yorum:

  1. ben uçağa binmeyi çok severim.ilk bindiğimde heyecandan kalbim patlayacak kıvamda olsa bile aşırı zevk almıştım bu duygudan.hızı sevdim ilk sonra yutkunmakla geçen hafif kulak tıkanıklığı hep tatilleri anımsatır bana en güzeli de havada süzülürken kii o duygu.gözlerini kapa dinle ya da camdan bulutlara bak sanki sen uçuyormuşun gibi düşün. ve iniş ve kalkışlarda gizlice ağzını hafifçe aç ki kulakların tıkanmasın :)

    YanıtlaSil
  2. ay ay ay daha çok korktum şimdi dur! :)
    vakti zamanında bodrum'dan istanbul'a bir kediyi kaçırmak için uçağa binmiştim. kedi gayet sakin yanımda kutusunda uyurken ben tırnaklarımı koltuğa geçirmiş, gözlerim yerinden çıkacak gibi, öyle geldim yolboyu.
    çok korkuyorum peluşum gel elimi tut uçakta. vallahi çok sıkmam söz :)

    YanıtlaSil
  3. gelirim tabi eylülüm ama sen hiç korkma zaten uçağı beklediğinin yarısı kadar zamanda varmış oluyosun.çok erken saatteyse uyuyabilirsin mesela o zaman nasıl geçtiğini hiç anlamazsın yolculuğun.

    YanıtlaSil