22 Ağustos 2010 Pazar

doğumgünü sakinliği

her sene yaşadığım ve yaşattığım doğumgünü trajedisi ilk defa bu yıl yanımıza uğramadı. tuhaf bir biçimde, her sene 20 ağustos sabahı mutsuz uyanır, tüm günü gözüm uzaklara dalmış, sessiz geçirir, beni mutlu görmek isteyen herkese de bu günü zehir ederdim.

bu sene... mutlu uyandım. şeker yanak yanımda, huzur dolu, yanakları ve omuzları bronz. birlikte o harika bozcaada kahvaltısını ettik. kurt köpeği gina ile oynadık. tüm gün yüzümde hafif sersem bir gülümseme ile geçti. akşamüstüne doğru, üzüm bağları arasından geçiyorduk araba ile, badly drawn boy çalıyordu, ''born again''. rüzgar esiyordu ve elimde birazdan özgür kalacak olan bir uçurtma vardı. onun eli dizimdeydi. sevgilime döndüm ''şuan sahip olmak istediğim her şeye sahibim'' dedim. gülümsedi. o gülümsediği zaman ben heyecanlanıyorum, her seferinde. bu benim en güzel doğumgünümdü, iliklerime kadar hissettim bunu. tüm dostlara böyle doğumgünleri dilerim. dilerim, dilek tutma anınız geldiğinde, dileyecek bir şey bulamayacak kadar kendinizi zengin hissedersiniz. ben dileyecek hiçbir şey bulamadım bugün.

5 yorum:

  1. hayalimdeki doğum gününü yaşamışsın (: ne mutlu sana. her senen böyle geçer umarım. sevgiler öpücükler

    YanıtlaSil
  2. şuan derin bir nefes aldım bunu duyduğuma.çok merak etmiştim acaba nasıldı diye ama müthiş geçmiş yazana göre :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim kızlar, umarım ikinizin de bir sonraki doğumgünü bozcaada'da olur, şaraplı, uçurtmalı, sevgilili olur :)

    YanıtlaSil
  4. ben taş ev ve yasemin bahçesi dilerdim ve sevgilime dönüp "istediğim herşeye sahip değilim, keşke şu saydıklarıma sahip olabilsem" diye bir liste yapardım... ama seninki de çok mantıklı geldi yine de : ) zx

    YanıtlaSil
  5. hiç sanmıyorum, sen taş evde yaseminlerin arasında olduğunda, yüzünde dünyanın en huzurlu gülümsemesi olurdu ve mutluluktan cümle bile kurmazdın. ki düşün ben senin iki, üç dal yaseminle bu hale geldiğini gördüm, bir doğumgününde kıbrıs'ta olalım da extravaganza bir emek görelim. :)

    YanıtlaSil