10 Aralık 2009 Perşembe

kış gelmiş


hava mis gibiydi bugün, henüz kömür karışmamış, temiz ve soğuk kış kokusu. bayılırım. birkaç gün öncesine kadar kendimi kışa hazır hissetmiyordum, tabi ki manevi olarak.. ama bugün fark ettim ki ruh halim çoktan kışa girmiş, battaniyeleri, kahve kupalarını, atkıları hazırlamış. melankoli desen, zaten zorla yaptırıyorlar.

aniden bastıran suskunluk var birde. öyle zor ki açıklaması, yüzleşmesi. dile getiremeyeceğim düşünceler yığını, çok canımı sıkıyor, omuzlarım çöküyor.

keçe çok güzel birşey, yakın zamanda broşlar yapmış, takmış ve çoğunu hediye etmiş olacağım.

travis ne harika bir gruptur. son klibini üstüste yirmi kez izleyebiliyorum.

okumayı en sevdiğim bloglardan birinin sahibi olan cansu artık bloguna yazmadığından, kendisinin beni şaşırtacak, gülümsetecek, iç çektirecek yeni üretimlerini beklemekteyim. tuvallerini görmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder