30 Aralık 2009 Çarşamba

hediyeler hakkında


hediye vermeyi seviyorum. almaktan çok daha fazla. dün gece, karşımdaki oyuncaklarına kavuşmuş mutlulukla parlayan gözleri görmek, yılbaşı denen zamanın tek kayda değer tarafıydı benim için. yeni yıla o an girdim. karşınızdakini gerçekten mutlu edebilen hediyeyi bilmek, gerçekten sevmenin sonucu olan, olağan bir durumdur.

küçükken bana hediyeler alındığı zaman, itinayla paket kağıdını çıkarır, hediyeyi bir kenara atar, saatlerce paket kağıdıyla oynarmışım. hala da hediyeden çok pakedi beni mutlu eder.

pelinle geçen sene birbirimize beğendiğimiz küpeleri almıştık. ''ben bunu beğendim, bana bunu al'' şeklinde. oldukça samimi bir sürpriz olmuştu. bu sene de aynısını yapalım, dün çok güzel küpeler gördüm.

küçükken en sevdiğim hediye kitaplardı, büyüdükçe bunun yerini oyuncaklar aldı. bir sürü harika oyuncağım ve harika kitabım var, doğru şeyleri az da olsa yapmış olmalıyım..

1 yorum:

  1. Doğru şeyleri az değil çok yaptın kızım, düşündüğünden daha çok.. Az olan yanlışlardı bence. Onlar da olmasa, doğruların ne anlamı kalırdı ki?!

    YanıtlaSil