5 Şubat 2016 Cuma

Kahve fincanları önemlidir!

  Ben yine biraz hasta, biraz yorgun (ben genellikle biraz hasta ve biraz yorgun) ve kahve içemediğim dördüncü haftayı tamamladım. Demek ki ''Kahve içmeden güne başlayamam şekerim'' derken, büyük konuşuyormuşum yine. Ama ne kadar içim almasa da, günün ilk kahvesini heyecanla doldurup, büyük keyifle içip, bir anda zihnimin ve günümün aydınlanmasını özledim. Bu tiroid, grip, bronşit, sinüzit (hey maşallah yok mu daha?) elbette geçer, ben yine keyif kahvelerimi ve öncesinde o ilk kahvemi alıp, masamın başına geçerim. O zamana kadar da eski resimlerle avunurum.
 Geçenlerde blogların en madam'ının fincandaki kaktüslerini (hepsi harika hepsi!) gösterdiği yazısında hatırlamıştım önceki yıllarda çizdiğim bu kahve fincanlarını. Aldığım en güzel siparişti. Antika kahve fincanları toplayan, sergileyen ve güzelliklerini kaydetmemi isteyen arkadaşım Arek, en gözde fincanlarının resimlerini yaptırmıştı. Genellikle portre çizen ve çizerken de bol bol kahve içen biri için çok güzel bir değişiklik ve motivasyondu. Bunların bazıları 100 yıllık, bazıları 50 yıllık fincanlar, üzerlerindeki işçiliğin ve inceliğin, hayal gücünün güzelliği, bence günümüzde hiçbir objede yok. Nostaljinin de büyüsü var işin içinde.
  Şu kapalı ve yağmurlu havada, en rahat koltuğunuza gömülüp, ister sade, ister sütlü güzel bir kahve için benim yerime de. Kahve fincanları dolu güzeldir.

9 yorum:

  1. Kesinlikle önemlidir. Bunlar ne güzel olmuşlar Eylül! Fincanda kaktüslere ben de bayılmıştım. Onları diziceksin, duvarda da bu çizimler. Al sana huzur köşesi♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel hayal etmişsin, gülümsedim ben de düşününce. Çok geç cevap yazabildim, özür dilerim canım. Sağlığın, keyif kahven bol olsun.

      Sil
  2. Ay muhteşem bu kahve fincanları! Böyle bir fincanda, cıvıl cıvıl renklerin dansında kahvenin keyfi de bir başka olur! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, insanın daha çok boyayası geliyor böyle güzel yorum alınca :) Cevap çok gecikti özür diliyorum, ama yorumunu okuduğumda çok mutlu olmuştum, yine oldum! :)

      Sil
  3. Bunları ilk gördüğümde de çok sevmiştim, yine baktım yine sevdim :) Böyle benimsenen projelerin tadı gerçekten de bir başka oluyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meriiiç, sen ne güzel moral verirsin, güç verirsin insana! Gerçekten içine sinerek, benimseyerek yapılan projeler çok başka, çok ayrı. Cevap da epey geç yazdım kuzum, malum sağlık durumları. Kocaman sarıldım!

      Sil
  4. Bunlar nasıl güzel cizimler, antika fincan delisi olarak bayıldım hepsine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum beğenmene tatlı Pınar! Fotoğraflarında ben de çok güzel fincanlar fark ettim, hepimizde varmış demek ki bir eski fincan düşkünlüğü, hadi şerefe o zaman! :)

      Sil
  5. Eylülcüğüm, canım ne marifetlisin sen, suluboya yapıyım dedim geçenlerde elime yüzüme bulaştrdım, kağıt yırtılıyordu az daha :) Sonra dedim bu işi hakkıyla yapanlar varken sen git örgü ör, suluboya senin neyine :)
    Harika çizimler bunlar. Renkler müthiş. Bayıldım resmen. Hiç bırakma çizmeyi e mi?
    Ayrıca çok geçmiş olsun. Kahveni keyifle yudumladığın günlere çabucak erişmen dileğiyle. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil