6 Mart 2010 Cumartesi

the real nerd lover

eminim yalnız değilim. tabi ki kalın çerçeveli gözlükler takıp, ortamlarda üç beş bilgisayar oyunundan dem vurup, ''kızlar için cidden vaktim yok, bilgisayarımla çıkıyorum.'' erkeklerinden bahsetmiyorum.
bize çekici gelen tip başka. (biz baya fazlayız), hatta ''ben nerd değilim ki'' diyor o tip. gece team fortress'da kapışmak için sözleşen, star trek mi iyidir star wars mu mevzusunu saatlerce tartışabilen, oyuncak gördüğü zaman gözleri parlayan, COD ya da CIV yeni bir oyun çıkardığında onu hemen, hemen elde etmek ve 7 saat başından kalkmadan bitirmek isteyen oğlan çocukları varya... o erkek tipi gerçekten farklı bir durum, üstüne proje bile çıkartırım. ve bu erkekler benim gibi özel merakları olan insanlara ne kadar tuhaf ama bir o kadar da çekici geldiklerini bilmiyorlar, aramızda kalsın lütfen. kendim bu oyunlarda berbat olduğumdan mıdır nedir, mesela ustaca COD oynayan bir insanı öyle film izler gibi izleyebilirim. bu durumda yalnız olmadığımı son zamanlarda izlediğim dizilerin başrollerinden de anlıyorum, chuck gerçek bir centilmen, sakar ve efendi kişiliğinin yanında müthiş bir nerd olmasaydı kafasında FBI'ın ve CIA'in tüm gizli dosyalarını taşıyamazdı değil mi? big bang theory'deki tiplerden bahsetmiyorum bile, onlar çoktan üstün ırk olmuşlar. böyle işte dostlarım, yeni sürüm nerd'lere bakmayın siz, orijinal nerdler var çevremizde, onları koruyalım ve özenelim. asla güzel muhabbetlerini bölmeyelim.

(sen dünyayı kurtarırken ben seni izliyorum sevgili şeker yanak)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder