15 Mart 2010 Pazartesi

eski nickelodeona güzelleme







benim en sevdiğim nickelodeon yapımları, ren and stimpy, kablam, catdog, rocko's modern life, adventures of pete and pete, aaah real monsters, rugrats.. falandı. şimdi aklıma gelmeyen daha birçok müthiş şey vardı ki liseye giden özlem ve ilkokula giden ben hiçbirini kaçırmazdık. şimdiki veletler mahrum kaldığı için pek üzülsem de eminim benim şimdi dudak büktüğüm yeni işleri de hevesle ağzı açık izleyen bir sürü çocuk vardır. viva la nickelodeon!

not: pete and pete 'in şarkıları da çok güzeldir, jenerik şarkısı hey sandy 'yi dinlemenizi ve sokakta, dolmuşta içten içe kudurup hayali klipler çekmenizi tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. ahh ahh çocukluğum! bütün haftasonu tv karşısındaki koltuktan kalkmayıp nickelodeon izlediğim günlerimi özledimm.

    bence çizgi film izlemek için tatiller olmalı bizde bütün gün evde yatıp onları izleyip tekrar kıkırdamalıyız :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum! bugün o kadar dersim ve projem varken resmen tüm gün çizgi film izledim ya, bundan da hiç pişman olmadım! haftanın en az birgünü çizgi film tatili edilsin şeklinde milli eğitime mektup yazalım! yihhuuu!

    YanıtlaSil
  3. bencede bunu yapmanın zamanı geldi catdog izlemeyi ne kadar özlediğimi farkettim yazını okuduğumda ve rocco nun ilginç komşularını hatırladım ne güzel günlerdi :)

    YanıtlaSil
  4. çünkü o zaman yaşın ufaktı seni zırtapoz

    YanıtlaSil