3 Temmuz 2009 Cuma

düşmekte serbest

Fotoğraf benim favori fotoğrafçım Rezzan Akın'a ait, kendisi yine beni tanımladı bir işiyle..
Ruh halim budur bugünlerde. çimlerin,otların arasından, çakılmanın verdiği durgunlukla, biraz sefil biraz sersem geziniyorum evin içinde. heran herşey yolunda ifadesini takınmaya da acizim yakınlarıma karşı. keşke beni üzgün görmeyi de sevselerdi. o leylak rengi minik hapı elime aldığım güne lanet olsun. aslında tedavi diye birşey yok değil mi? şifacı kadınım endişeli, neredeyse benim kadar..
hadi beni onarın.

1 yorum:

  1. ah bebek, o fotoğraf nasıl tanımlar seni? Yakışmıyor kendine yakıştırdığın bu şey! Ne de o leylak rengi lânet haplar, hiçbiri senin için değil. Tedavi sensin, gücü sende, çözümü sende.. Yeter ki iste, yeter ki asıl küreklere..
    (Sen ne kadar iyi, şifacı kadının ruhu o kadar özgür..)

    YanıtlaSil