10 Temmuz 2009 Cuma

dengesiz

''kendinizi tek kelime ile tanımlayın'' saçma bir kadın dergisinde saçma bir kadına yöneltilmiş bu soru ile karşılaştım sabah sabah.. acaba dünyanın herhangi bir yerinde bu soruya tatmin edici bir cevap verebilen bir ego -pardon insan- var mıdır?
kendi cevabımı düşündüm. en sonunda 'bir' tanımı kaldıramayacak kadar fazla kişilik çatışması yaşadığımı ve henüz elle tutulur bir sonuca varamadığımı fark ettim. oysa kadın ne güzel cevap vermiş: ''mutlu...'' hadi yaa? demek sen 'mutluluktan ibaret'sin? dedim küçümseyerek, aslında bu sadeliğe özenerek. ''ben asla sadece mutluluktan ibaret olamayacağım.. illa bir arıza gerekecek'' bu beni tek kelime ile 'nevrotik' yapıyorsa, hayır ona da sığmak istemiyorum, içimde sıkıcı biçimde huzurlu olmak isteyen bir yan da var.
ne yapsak? peki. 20 küsür yaşımın özeti, anca dengesiz olmayı başarabilmek olmuş.
öte yandan hayatımdaki insanları tek kelime ile tanımlamak ne kadar kolay..
Seda-hafıza
Hasan-ev
Pelin-sade
Emek-kaos
Berkay-potansiyel
ve E-ilham..
gibi gibi.. bir sürü tanımla hayatımda bulunan insanlar. işiniz ne kadar kolay bir dengesiz tarafından izlenir ve çok sevilirken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder