24 Ocak 2013 Perşembe

la lalalala la lallala lii a little bird lit down on henry lee


 ben seni daha fazla anlatıp durmam ki insanlara. kendime de. ''aman tamam kavuştunuz anladık'' deyip, ağzıma bir tane çarpsalar yeridir, o kadar hevesle bekleyip sürekli ettim lafını. seni görmeme dakikalar kala, yerime oturamaz oldum. seni gördükten dakikalar sonra hala sakinleşemez oldum.

ama artık anlatmam. artık üzülmem de. aslında bu bir yıl sen de, ben de hiç yalnız kalmamışız. ben seninle geçirdiğim şu dolu dolu üç günden sonra anladım onu. evet sana en yalnız yılımdı dedim, sen yokken kimse yok gibi oldu dedim. evet öyleydi de gerçekten. ama biz bu yıl seninle her gün, günde en az üç saat konuştuk zaten. hiç yalnız kalmadık ki aslında. o yüzden biraz bile tuhaflık olmadı, sessizlik olmadı. biz zaten bu sene boyunca kaldığımız yerden her gün devam ettik aynı şehirdeymişiz gibi.

söylüyorum sana, o mektuplar, kartlar, fotoğraflar, resimler ve şiirler bir kitap olacak. bizde laflar hiç bitmeyecek, ülkeler birleşip, ayrılıp, değişecek. sendeki londra huzurunun bir kısmı bana geçti, bendeki istanbul kaosuna iyi geldi. ve önümde seninle geçireceğim iki koca gün daha var. bu şuan en değerli şey. ''emek senin ismin ne güzel, emek sen ne güzelsin'' her zaman derim ve diyeceğim bunu işte.

3 yorum:

  1. Siz,ikiniz ayrı ayrı çok güzelken yan yana nasıl da güzelsiniz.Benim ''tam bir bebek''lerim.

    YanıtlaSil
  2. pj harvi ve nik keyv gibiyiz ne güzel!!
    nerde olursak olalım adımlarımızı yan yana atmışız gibi hissettim hep, o paralellik devam edecek çünkü sevgiyi paylaşmanın, dostluğun sonu yok. bir de insan yaşlandıkça daha mı bağlanıyor sevdiklerine ne? eksiksiz ve kusursuz bir dostsun ve ben bunun için sana binlerce teşekkür borçluyum. yanındayken evimde gibi hissettiğim güzel lülü...
    ayrıca yaprak: <3

    YanıtlaSil
  3. emek yine sonsuz karşılıklı teşekkür etme döngüsüne kapılacağız. en son geçen gün, ben sana daha çok teşekkür edeyim derken yerleri yaladım, hala kendime gelemedim. ama ben de sana binlerce teşekkür ve bir takım sevgiler yolluyorum, sıra sende kızıltaş.

    yaprak'ım güzel sözler söyleyenlerin, kendini iyi hissettirenlerin, beraber fincan fincan çay içenlerin çok olsun e mi. hepsi de ben olayım, birazı da emek olsun, kalanlarını da isteyenler kendi aralarında bölüşsün. nisanda emek gelince üçümüz için çok güzel planlarım var, heves doluyum.

    YanıtlaSil