13 Ocak 2013 Pazar

beatles'ın help diye bir şarkısı vardır.

 nasıl bir 10 günü geride bıraktığımı tam hatırlayamıyorum. ankara'ya gidiş, sonra istanbul'da üç semt arasında sürekli bir koşturma, sabahlama, çalışma. şimdi eve döndüğüm, çantamdaki kirliler ve temizleri henüz ayırmadığım, çektiğim fotoğrafları bilgisayara yüklemediğim, sadece bacaklarımı dinlendirip kedimle hasret giderdiğim şu dakikaların keyfini çıkartıyorum.

kendime not, bir daha sergi düzenleme işlerine hiç bulaşma, kapıdan resmini teslim et ve hızla uzaklaş.

kendime ikinci bir not, insanlara hayır demeyi, hatta ''kapa çeneni'' ve ''çok saçma konuşuyorsun ve sen konuşurken ben içimden müzik dinliyorum, o yüzden en iyisi sus'' demeyi öğren. kimseyi kimseyle uzlaştırmaya çalışma, arada kalıp en çok öfkeyi ve stresi çeken kişi olmayı bırak.

o çok karlı iki gün güzeldi. aklıma ara ara gelen görüntülerde, o karlı iki günün yeri ayrı ve tatlı. içimin yine huzurla dolduğu, elimizde kupaların olduğu, hayvanları beslemek dışında soğuğa bulaşmadığımız, huzurlu ve sıcak iki gün. sonrası yine koşturma, haddinden fazla bir stres ve gerginlik.

çarşamba akşamı yeni mekanımızda ilk sergi açılışımız oluyor. ''allah utandırmasın'' deyip giriştiğimiz işin sonuçlarını merakla bekliyorum. işlerini en sevdiğim ressam dostlarımı aynı çatı altında topluyor olmak ise en mutluluk veren konu, ilerde pek çok kez yapmayı hedeflediğim işin, ilk tecrübesini yaşıyorum. çok şanslıyım ki, anlayışlı ve hoşgörülü dostlar biriktirmişim. yalnız bırakmıyorlar, ellerinden geleni fazla fazla yapıyorlar. en uzaktaki de en yakına geliyor sonunda, ayın 20'sinde. ayın 20'sini ajandamda kalp içine aldım.

ya biz oturup çay içmeyecek miydik? benim kafamı boşaltmam lazım, ne zaman dinleyeceksiniz beni? kim olduğunuzu da biliyorsunuz, gelip bana peynirli makarna, su böreği, cheescake yedirin, çayımı içirin, önüme dökülenleri silin çok rica ediyorum. ben çünkü, nasıl denir, gerçekten epey ihtiyacım var size.

2 yorum:

  1. Su böreğinin çaya biriktirdiği sevgileri sunması gerekiyor.Az kalmış.

    YanıtlaSil
  2. Herşey ne güzel oldu. Bütün koşturmalarınıza değdi, güzel kızım. Dilerim hayatın hep güzel koşuşturmalarla ve iyi sonuçlarla dolu geçer. Ben de her neredeysem bunu hissederim, senin adına mutlu olurum.

    YanıtlaSil