30 Mayıs 2011 Pazartesi

-mış gibi

patti smith gibi şiir yazabilmek ve okuyabilmek, janis joplin gibi şarkı söylemek, shirley manson gibi seksi bakabilmek, kim gordon (sonic youth) gibi bass gitar çalmak, renoir gibi resim yapmak, monet gibi boyamak, gwen steffani gibi pembe saçlı olmak, cardigans'ın solisti nina gibi gamzeli gülebilmek, audrey hepburn kadar zarif ve hanımefendi davranışlar sergilemek, john lennon gibi sevmek ve hayal kurmak, edie sedgwyck gibi giyinmek isterdim.

muhtemelen mükemmel insan böyle birşey olurdu.

3 yorum:

  1. Senin mükemmel olman için o saydıklarına ihtiyacın olduğunu sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  2. aaa e sen beni anlatmışsın ama şekerim :)

    YanıtlaSil
  3. ben baya baya saydıklarıma sahip olup dünyayı ele geçirmek istiyorum.

    emek kızıltaş narsistliğini unutmuşum, o da listeye eklensin :)

    YanıtlaSil