14 Eylül 2010 Salı

mim gibi birşey

geçen gün peluş anlattı, ''ilk mim'imi aldım, ben de seni mim'ledim.'' dedi. ben de ''höh?'' diye kaldım tabi, pek haberim olmadığı için güncel durumlardan. bloggerlar arasında uygulanan bir durummuş, bir konuda yazı yazıp, topu bir diğerine atıyorsunuz. düşünceler uzayıp gidiyor. peluş'un mim konusu ''sevgilinin sana doğumgününde yapmasını isteyeceğin sürpriz''di. yazısı da tam şurda:
http://2kisilikben.blogspot.com/2010/09/ilk-mim-ilk-dogum-gunu-hayali.html

ben tam da bu konseptte bir yazıyı bir iki hafta önce yazmıştım, bozcaada'dan döndüğümde. o kadar şanslıyım ki o gün sevgilim tarafından dünyanın en mutlu doğumgünü kızı yapıldım. anlattım da, birkaç yazı önce. gereken tüm bileşenler bir aradaydı, pasta ve mum yoktu, kalabalık yoktu, fazladan süs püs bile yoktu.. ama hiçbirine gerek olmadığını ve o'nun yeterli olduğunu gördüm.

o yüzden ben fazlasıyla uçuk bir hayal kuracağım şımarıklık yaparak. seneye 20 ağustos'ta, şeker yanak elinde biletlerle gelsin yanıma. iki konser, iki de uçak bileti. konser biletleri iron maiden'a, uçak biletleri de ingiltere'ye. ''yuh'' deme sevgili dost, hayal bu ya, uçmakta serbestim, üstelik uçak korkumu bile bir kenara bırakıyorum bu hayalde. sevgilimin metal müziğe tahammülü olmamasını da bir kenara bırakıyorum, hatta muhteşem maiden tişörtlerinden giydiriyorum ona hayalimde. ve ''fear of the dark'' çalarken, binlerce harika insanın içinde müzikle bir olmuş olmamızı diliyorum. steve harris'e bir kez daha aşık olacağım ama sorun değil sanırım, çünkü biraz daha fazla aşık olduğum birine sarılıyor olacağım o an.
konserden sonra da keşfettiğimiz ufak bir pub'da biralarımızı içerken tahminen şöyle bir dialog yaşanacak:

Ben: Ne muhteşemdi evrim dimiiğ? bruce hiç yaşlanmayacak ya! run to the hills'le bitirecekleri kesindi zaten, mehmet söylemişti, of mutluluktan deliricem yahu!

Şeker Yanak: Eve gitmek ve uyumak istiyorum.. metal müzik saçma birşey..

ve ben bu dialog üzerine bir kahkaha patlatıp onun saçlarını karman çorman edeceğim, söylemek istediğim diğer herşeyi içime atıp, huzurla gülümseyeceğim.

2 yorum:

  1. bence çok güzel olmuuş :)

    YanıtlaSil
  2. iki uçak bileti ha! O halde şimdi yapacağımız sergi yolculuğundan da hazırdaki 2 uçak bileti ile dönebiliriz.Güzel, güzel..

    not: kimin umurunda ki metal müziği? Yaşamın
    kendisi yeterince gürültülü zaten.

    YanıtlaSil