1 Temmuz 2010 Perşembe

we all scream for ice cream!

ufak bir tatlı kaşığı ile bir kutu dondurmaya savaş açan kızın dramı...

'he is outside and I'm not' isimli bir şarkı yazdım, resmini de yaptım.

dondurmanın dibine vurmanın yanında filmleri de tehlikeli şekilde karıştırdım. baştan sona izlediğim de oldu, şımarıkça on dakikasına bakıp vazgeçtiğim de.

sabah saat altı şuan, midem hala bulanıyor. o son yirmi kaşığı yemeyecektim.

evde yalnız bırakılınca koltukların içini dışına çıkaran kuduruk köpek yavrularından farkımın olmadığını gördüm, bu aydınlanma pek bir işime yaramadı.

I scream! you scream! we all scream! for ice cream! hadi hep beraber! I scream! you scream! we all scream! for ice cream! roberto benigni çok tuhaf bir adam, zekası öyle yükselmiş ki itici bir hale gelmiş aşırılığı. ama sabahın altısında roberto benigni üzerine daha fazla düşünecek değilim.

metpamid buldum. şerefinize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder