11 Ekim 2009 Pazar

tylol-hot ve sonrası



-emek, pelin ve ben bu atkılardan alıp okulda takacağız. bu bir performans yada eylem değil, sadece yakışacağını düşünüyorum.

-yine pazar, yine elime bir silah alıp o günü delik deşik etme isteği. geçmişteki pazar günlerimden aklımda kalanlar hep travmatik olduğundan mı anlaşamıyoruz, yoksa ben önemsiz bir şeye kafamı takıp ona anlamlar yüklerken o bana gülüyor mu? pazar bana gülüyor evet.

-hemen şuan elime yüklü miktarda para geçse (yüklü miktar diyebildiğime göre yetişkin olmuşum) yarısını kırtasiyeye yarısını filmlere yatırıp en az bir ay yeni şeylerimle vakit geçirmek üzere eve kapanırım.

-telefonumun sesinin neden kapalı olduğunu cidden açıklayamıyorum. hasan'dan dayak yemekten korktuğum için yarından itibaren sesi açık ve cebimde olacak kendisi.

-burçlar hakkında uzun yazılar okudum, fallar baktım bugün internette. (aslan ve yay'ın uyumu hakkında müthiş cümleler okudum) ve bunu yaparken çok iyi zaman geçirdim. ve işte o an frijit cons olma yolunda emin bir adım daha attım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder