18 Ekim 2009 Pazar

ileri derecede aşma teknikleri

şimdi, dersimiz ''birşeyi'' aşmanın hayati derecede önem taşıyan yolları. yakın arkadaşlarım arasından, şimdi isim vermeyeyim, bu derse hemen ihtiyacı olanları tespit ettim. ve dedim ki, bu kadar az olamayız.. yine bir toplum hizmeti peşindeyim.

1.birşeyi aşmak taktikle, tavsiyeyle olacak iş değildir, üzgünüm. okumayı hemen bırakabilirsin. çünkü ben ne desem sen hazır olmadan o şeyi aşamayacaksın.

2.o şey, sana hiç uygun olmayan ama sen henüz göremediğin için reddettiğin, ''yok illa ben onunla olmalıyım'' dediğin ama bir süre sonra hatırlayıp güleceğimiz eski sevgilin olabilir. eski köpeğin, eski evin, eski okulun da olabilir. ama genelde ilk seçenek oluyor aşılması gereken.

3.hergün kontrol ettiğin, haber aldığın, takip ettiğin kanallar bir sabah fark edeceğin üzere, birkaç gündür aklına bile gelmemiş olacak. nasıl da birkaç gündür hiç merak etmemiş olduğuna sen daha çok şaşıracaksın. o güne kadar, izinlisin dostum, istediğin kadar takip et, peşine düş, yeni planlar yap. bir sabah vakti hepsi geride kalmış olacak, söz.

4.kendini fazla ufaltma. o bahsettiğim sabah vakti geldiğinde ''amma küçülmüşüm yok yere, değmez bir kız/bir çocuk için'' de diyeceksin. o yüzden olabildiği kadar kendinde olmaya çalış bu sıkıcı süreç geçerken. en azından hareketlerin karakterine ters düşmesin.

5.etrafına da bak arada, müstakbel yeni sevgilin çevrende olabilir. bu sıkıcı dönemi tek başına geçirmek istemezsen, destek almak istersen, yada sadece başka biriyle de olabildiğini görmek istersen.. birşeyler iç başka bir kızla/çocukla. (sen istemeyene dek kimseyi ayarlamayacağız, istediğin zaman zaten onu bulmuş olacaksın)

6.sigaraya abanma, içki iç. yeni bağımlılıklara değil kafa olmaya ihtiyacın var.

7.tek başına yapmayı özlediğin ne çok şey var aslında, onların peşine düş biraz, kendinle olmak ve tek olmak kaçınılmaz seçeneğin, bunu sana kalbini kıran biri mi hatırlatmalı illa? yoksa kendiliğinden mi hatırlamalısın?

geri kalan laflarımı yüzyüze edeceğim, bu kayıt unuttukça açıp okuman(ız) için yazıldı. aslında oldukça genel kurallar ve hepsini üstümde denedim. hala yaşıyorum dostum, üstüne bir de mutluyum. belki 5. seçenek olmasa, hala 3. seçenekle başediyor olacaktım gerçi.. kimbilir. ve kimin umrunda? geçiyor hepsi, tek bildiğim bu. birde, kim gelirse yada kim giderse gitsin dostların orada oluyor.

-queen'den friends will be friends gelsin şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder