19 Ekim 2009 Pazartesi

pretty women


-sandra bullock zaman geçtikçe güzelleşirken, meg ryan'ın komik kaşlı, tuhaf ifadeli ve şişmiş dudaklı bir kadına dönüşmesi... ne bileyim ikisinden de beklemezdim bu performansı.
-bir de sandra bullock'un ne güzel kalın bir sesi vardır. o ses bana ne dese yaparım.
-julia robert'ı şenay gürler'in sesinden izlediğim vcd filmler öyle çoktu ki, bence kendi sesinden bile iyi gidiyor o kadına şenay'ın dublajı.
-bir de, efe birgün aniden ''julia roberts'ın saçları bok rengi'' demişti o günden beri julia'yı her gördüğümde saçına bakar gülerim.
-bugün ateşim çıktı biraz, ben de kızları çağırdım yine. mutlu sonlarını da alıp geldiler.
-pelin'in fikrine göre ise romantik komediler beni zehirliyormuş. ama uzun süre herkesten saklayarak, o bize her geldiğinde mide fesatı geçirene kadar yiyip bu filmleri tükettiğimizi ve hayıflandığımızı ben hala hatırlıyorum. sevgiyle.

2 yorum:

  1. "bizi bu romantik komediler bu hallere getirdi dostum" diye sik sik hayiflaniriz merveyle.. ama sonucta onlarla da olmuyor onlarsizda..

    bende hasta gibiyim, bende oturup romantik komedi izleyecek, beynimin 120 dakikaligina mantiktan arinmis bir sevgi jolesi kivamina gecmesine izin verecegim.. (:

    bir de eylül, 500 days of summer'i izle!

    YanıtlaSil
  2. geçen gün itiraf ettim, ne kadar mutlu sonlu,hafif,boş ve loş film varsa seviyorum dedim. seviyorum lan resmen romantik komedi! daha fazla saklayamıycam. oh!
    çok gaza geldim tavsiyeni de izliycem hemen :)

    YanıtlaSil